Garantie en retouren
Veelgestelde vragen over de garantie en het retourneren van je product
Ik heb een kapotte ballon geleverd gekregen
Maar hoe nu verder?
Stuur allereerst een mail naar onze klantenservice (e-mail: klantenservice@deballonnerie.nl) met daarin een duidelijke foto van het defecte product, omschrijving van de klacht en ordernummer. Vervolgens zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen en kijken naar een oplossing. Afhankelijk van de klacht kan de oplossing zijn: een vervangende ballon, tegoedbon of een restitutie van het aankoopbedrag.
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Mijn bestelling is incompleet, wat nu?
Zit er garantie op de producten?
Let op! Afhankelijk van het soort ballon en de behandeling, heeft ieder ballon een eigen zweeftijd. Voor folieballonnen garanderen wij een zweefgarantie van circa 7 dagen. Voor onbehandelde latex ballonnen garanderen wij een zweefgarantie van circa 14 uur. Latex ballonnen die zijn behandeld met een Hi-Float coating zweven circa 2 tot 3 dagen.