Bestellen

Alle vragen over het plaatsen van een bestelling

Hoe kies ik een bezorgdatum?

Zodra je de order hebt aangemaakt en het bezorgadres is ingevuld. Volgt bij het afrekenen van je bestelling de keuze voor de bezorgdatum. Afhankelijk van de verzendmethode kan er gekozen worden voor vier verschillende bezorgingen (same day bezorging, avond bezorging, standaard bezorging of ophalen in onze showroom). Kijk voor meer informatie over de verzendmethodes onder het kopje 'bezorging'.
Let op! Het is goed om van tevoren te bedenken of de ontvanger op het moment van bezorging aanwezig zal zijn (thuis of werk). Dit om te voorkomen dat de bezorger voor een dichte deur staat. Kies vervolgens een afleverdatum in de kalender en wij zorgen ervoor dat het pakket op tijd bij het postbedrijf zal worden aangeboden.

Hoe adresseer ik mijn bestelling?

Wanneer je bestelling in de winkelwagen geplaatst is, en je deze wilt afronden, wordt er om een adres gevraagd. Dit is het bezorgadres voor de ontvanger. Vul dit zo volledig mogelijk in om een foutmelding te voorkomen. Mocht je toch een foutmelding krijgen (rood kruisje) óf een melding dat het adres niet wordt herkend. Dan kan het zijn dat er een (typ)foutje is gemaakt. Controleer voor de zekerheid het afleveradres met behulp van postcode.nl. Let op! Het is helaas niet mogelijk om bestellingen naar een postbus te versturen.

Kan ik een bestelling naar het buitenland versturen?

Dat is zeker mogelijk! Echter geldt wel dat er voor, het verzenden van de met helium gevulde ballonnen, rekening gehouden moet worden met de zweeftijd van de ballon. De exacte zweeftijd staat bij de specificatie van het gekozen product. Daarentegen kunnen al onze ongevulde ballonnen, accessoires en toebehoren naar ieder willekeurig land verzonden worden. Houdt hierbij wel rekening dat de verzendtijd langer zal duren en de verzendkosten hoger zullen zijn dan bestellingen die binnen Nederland en België verstuurd worden. Over het algemeen geldt dat zendingen binnen Europa drie dagen duurt en buiten Europa minimaal zes dagen. Daarnaast kan het voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt door, bijvoorbeeld een douane-afhandeling.

Kan ik een bestelling anoniem versturen?

In principe worden alle ballonnen die met helium zijn gevuld anoniem verstuurd. Wij versturen bij iedere order geen paklijst en/of factuur mee. Echter geldt voor het versturen van een ballon wel de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap op een kaartje achter te laten. Hiermee heb je ook de mogelijkheid om eventueel je naam erop achter te laten. Mits je dit niet doet, zal de verrassing anoniem verstuurd worden.

Kan ik mijn bestelling naar een postbus sturen?

Wanneer je bestelling door de brievenbus past, is het mogelijk om dit naar een postbus te sturen. Bij grote bestellingen waarbij een koerier nodig is, gaat dit helaas niet.

Hoe adresseer ik het beste een ballon naar een ziekenhuis?

Wat aardig dat je een ballon naar een zieke wilt sturen! Om er zeker van te zijn dat je bestelling goed aankomt, kun je het beste het bezoekadres van het ziekenhuis met naam van de ontvanger invullen. Zo kan de bezorger het pakket bij de goederenontvangst of receptie afgeven.

Hoe wijzig ik een bezorgdatum?

Het wijzigen van een bezorgdatum is alleen mogelijk als je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice +31 (020) 494 04 42.

Hoe wijzig ik een bestelling?

Het wijzigen van je bestelling is alleen mogelijk als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice +31 (020) 494 04 42 om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Hoe annuleer in mijn bestelling?

Zodra de order is geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Na het plaatsen van je bestelling sturen wij direct een e-mail met daarin een bevestiging van jouw bestelling. Heb je verder geen mail ontvangen? Dan kan het zijn dat de mail in de ‘ongewenste’ mailbox terecht is gekomen. Wanneer je een account bij ons hebt aangemaakt, kun je je bestelling ook altijd terugvinden onder ‘mijn bestellingen’. Heb je meer dan 1 uur geleden een bestelling geplaatst en staat je bestelling hier niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice (e-mail: klantenservice@deballonnerie.nl). Mocht je bestelling helemaal niet zijn doorgekomen betalen we je automatisch terug.

Zijn alle producten inclusief BTW?

Alle producten op de website worden inclusief BTW getoond. Dit wordt nogmaals in de winkelwagen weergegeven. Als groothandels klant geldt dat, wanneer zij zijn ingelogd, alle prijzen exclusief BTW worden weergegeven.

Krijg ik als zakelijke klant korting op mijn bestellingen?

Voor onze zakelijke klanten werken wij met een staffelkorting. Echter hangt de hoogte van de korting af van de afname en de duur van de relatie. Voor vragen over de hoogte van het percentage, neem hiervoor telefonisch contact met ons op +31 (020) 494 04 42.

Hoe vraag ik een offerte aan?

Neem voor een offerte op maat vrijblijvend contact met ons op. Je bent het snelst geholpen door het sturen van een e-mail. Vergeet hierin niet om de productlink, aantallen en contactgegevens naar ons te sturen. Zodra wij je aanvraag hebben ontvangen sturen wij je zo snel mogelijk een offerte op maat. Liever telefonisch een offerte aanvragen? Bel ons op +31 (020) 494 04 42. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 17:00 en vrijdag van 9.00 tot 16:00.

Kan ik op rekening bestellen?

Als zakelijke klant is het mogelijk om bij ons op rekening te bestellen en achteraf te betalen. Neem voor alle mogelijkheden contact met ons op +31 (020) 494 04 42.

Kan ik een product bestellen dat niet op voorraad is?

Staat er bij een product ‘tijdelijk niet op voorraad? Dan betekent het dat wij het product op dat moment niet meer op voorraad hebben, maar dat deze binnenkort weer op voorraad is. Het is bij ons helaas niet mogelijk om op de hoogte te worden gehouden over de beschikbaarheid. Wij raden aan om onze website goed in de gaten te houden en je voor onze nieuwsbrief in te schrijven. Staat er bij een product ‘nooit meer leverbaar’? Dat betekent dat het product écht nooit meer op voorraad komt. Wij zorgen dat we een opvolger van het product hebben of raden je de beste alternatieven aan. Mocht je vragen hebben over de alternatieven? Neem dan contact met ons op +31 (020) 494 04 42.